Blog za preživljavanje života

...

петак, 23. децембар 2011.

Pet smešnih saveta za tužne istine!

Oj živote, ostade mi dužan, svi pevaju samo ja sam tužan!



Daje se na znanje da je proleće, konačno, raskinulo sa decembrom!
Veza im je bila kratka, ali burna. Naša tuga neizmerna.

Nekada divna ljubav, pretvorila se u ovo.



Ne, ovo nije greška. Ovo je pogled sa mog prozora.

Tamno siva, sa primesama golubiije sive, poprskane, pogodili ste - sivom.
A sve sa jednom svrhom!
Da naprave najbrži facijalni mejkover!

Dame i gospodo,

Od ovoga -


Igračke, devojčice, more! Ja sam kralj sveta!


Do ovoga -

Računi, obaveze, ispiti...Ovo je kraj sveta!

Sve vas mrzi. Osim toga da vas sve mrzi.
Dečko vas zajebava, matori vam seru, a i ker vas čudno gleda!

Ceo ciklus vašeg, oh, tako tužnog života svodi se na očajničku...primalnu...bolnu...potrebu da kažete svetu.

Hoću da spavam! Zašto me ne pustite da spaaavaaaam!?

Ali ne.

Svet želi još! Još vaših para, još nerava, još vremena!
Isisava to iz vas kao komarac na spidu!

Ali, ali, ali, ja koristim LSD!

Ma boli me kurac.

E, pa kad zaboli i sve ostalo. Evo vam deset, smešnih, načina za preživljavanje ovih dana.

DakleM - 10 Načina za ubijanje "sindroma tmurnog dana"

1)

Prvo. Sećate se ovoga? Hrana je dobra. Hrana je vaš prijatelj.

Ma šta će ti onaj kolokvijum! Ja mislim da si savršen!

Sedite. Naručite omiljenu picu. (ne, ne tu, bolesni umovi. Doćićemo i do toga)
Odvucite pažnju - privucite stolicu.
Lepo se zavališ i odma navališ!
Ali pazite!
Svaki zalogaj tretirajte kao mladu devojku - nežno i sa puno ljubavi.
Posebno jer će, kao i sve prijatne stvari koje se, nakratko, zadržavaju u nama imati ovakve posledice:

O, moj Bože! Pogledaj mi stomak!


Ne. Čekaj.

Nemoj da me gledaš! Nemoj da me gleeedaš!



Što nas dovodi do sledećeg koraka.

2)

Vežbajte

Sada kada ste se naždrali ko omanji slon, preostaje vam samo jedno.
Krivica.
Posmatrate, nevini nabor kože na stomaku i već vidite...JAVLJA VAM SE!
Uskoro će na njegovom mestu biti još jedan! Onda će se upoznati, kresnuti i početi da se razmnožavaju!
A vi tu ništa ne možete!
Osim da pojedete nešto da se smirite.

Ja sam takav promašaaaaaj!
Naravno da jesi. Većina nas jeste. Ponekad. Ali koristi male korake.
Mislim, vrlooooo male korake.
Za početak, uradi jedan čučanj, jedan trbušnjak i pola skleka. Da, pola.
I da...ne znam da uradim ceo sklek. Čitaj dalje. Nothing to see here.
Kada ovo završiš osetićeš se kao...idiot. Mislim, ko normalan radi jedan čučanj?!
Sada napredujemo! Uradićeš ih još. A onda...onda ćeš se osetiti korisno!
Moćno...skoro...zgodno!

It's a lie! A LIE!!!


Broj tri.

Pogodili ste. Seks.

Ovo je poslednji put da pitam kera za savet!

Da, seks -

Sistem
Energičnog
Kompenzovanja
Sreće

Jer ako vas život jebe, uzvrateite istom merom!
No, ako (vas) to ne upali - see what I did there? - uvek vam ostaje stari dobri Uradi Sam.
Napokon, već dugo ste u mraku. Krajnje je vreme da zamenite sijalicu.


4.
Razmišljajte pozitivno


Onaj jež odozgo ne zna gde živiš!


Na svetu ima negde oko šest milijardi ljudi? Jel tako?
Metodom veoma temeljnog naučnog istraživanja, došla sam do sledećeg zaključka!
Budimo realni, od tolike gomile neko, negde, ima manje polne organe, IQ, kuću, platu, od vas!

Mislim, pobogu, pogledajte ovog tipa!

Mogu da kupim tvoju porodicu!

Ako je on mogao da postane milijarder i oženi manekenku. Možete i vi!
A, da. A ako mislite da se vama dešavaju loše stvari - pogledajte zašto, pa onda kako, pa onda i do koje mere niste u pravu.

5)

Samo...

...Pogledajte ovo.



Eto. Više nikada nećete biti isti.


Ako vam se svidelo, idite dole i nađite malo dugme, plavo, pa podelite sa drugima.
Svima nam treba nešto lepo u ovim, bangavim, danima.

TakođeR, svaki komentar je dobrodošao.

P.P.S.
Za sve one koji su me pitali zašto nije bilo bloga. Vi ste divni, divni ljudi i ja vas volim.

Sledeće srede - Nova Godina - Vodič za preživljavanje












1 коментара:

Marta је рекао...

U WROTE 10! DUGUJES NAM 5!!! :P