Blog za preživljavanje života

...

четвртак, 6. октобар 2011.

The X factor


Veoma važno bezbednosno uputstvo za srećne parove!


Veze su okupljanja visokog rizika.





Ne, ne ovakvog.

Ovakvog:

PRE


Moje ruke na tvom licu...


POSLE


Moje ruke U tvom licu.




Kao što vidite, nije nimalo naivno. To su strašne...strašne stvari.

Odgovorno tvrdim - bivši momci/devojke su kao kondomi.

Jel'te:
Svi ih negde imamo.
Nekad smo ih koristili.
Uglavnom su različiti.
Što smo stariji to su skuplji
Mnogo su gadni kad puknu.

Sad kada je to izrečeno, prelazimo na praksu.


Dakle, da bismo u potpunosti odgonetnuli mizeriju, oooovaj, misteriju, koja se zove bivši, moraćemo da se zapitamo kako je sve počelo.
Smešnu verziju tužne istine o vezama dobićete ako kliknete TU.

Opšte je poznato da smo svi mi najpametniji, najiskusniji, najlepši i sve u svemu nepogrešivi stvorovi.
A onda raskinemo i elegantno ugazimo u otatke života koje smo prethodno, šta?

Usrali, drugovi i drugarice. Usrali.

Znam šta si radio prošlog leta.


Ono što je posebno zanimljivo je način na koji nam se život sveti.
Po tim finesama delimo bivše momke u tri kategorije -

Prijateljski

Neprijateljski

Neutralni

Ne sećamo ih se

Jel sam ja to rekla tri kategorije? Zaboravila sam "Ne sećam se" opciju. Ironija nije namerna. xD

Da počnemo.

Mislite da delimo samo pića? E, deco, deco.

Bivša devojka/dečko
Klasa- prijatelj.
Opasnost - Pritajena, zla i večna.
Nivo agresije - minimalan
Posebne odlike - Već sve o njima znate. Posebno vam je drag mladež na levom guzu.

E sad, pratite pažljivo.
Ova klasa je toliko retka, toliko zajebana i toliko opasna da se nikako ne preporučuje početnicima.
Čak i neki od najboljih nikada nisu uspeli da je dostignu. Mnogi tvrde da i ne postoji.

Zašto?

Definicija reči prijatelj podrazumeva jednu veoma bitnu stavku - nikada, ni pod kojim okolnostima, (da, računa se i ona žurka prošle godine, sram vas bilo!) - ne smete da imate seks.
Dakle, celibat = dobro, seks = loše.

Odlično.

No, u pitanju je bivša ljubav.

Vi ste već imali seks.
Mnogo seksa.
Dobrog seksa.

A sad nemate seks.
Ni malo seksa.
Nikakvog seksa.

Ne, ovo nije urbana poezija. Ovo je veliki problem.

Čak i ako pregurate osnovne nagone (jeeea, gud lak vit det), ostaje vam ni malo mali sjeb.

Pre ili kasnije ili vi ili vaša bivša polovina naćiće drugu osobu.
Ona neće - naravno - biti ni izbliza dobra kao vi (druga trećina?), ali biće tu.

Pa ipak vi ste kul sa tim. Jer ste viiiii kul. Uvek. Pa i sa tim. Uvek.

Aha.
Samo vi to ponavljajte sebi.

Posmatraćete to ničim izazvano novo biće ko da su vam ugradili elektronski mikroskop.

Jel to njena ušna resica previše tanka? A tek ova kopča na kaišu. Kiiiiiič!

A jel ovaj to neki peško? Vidi kako hoda? Šta će ona sa njim? Eh, jadna, nije lako tebe zameniti.

Pa ipak, vi ste prijatelji.
Jes da vam niko ne veruje.
I jes da ste se malo povatali kod Sanje na rođendanu.
Jebi ga, refleks.
Vi znate najbolje. Vi nikada ne grešite.
Nikada.
Dobro, uglavnom.
Ponekad.
Nebitno.

Kao da sve to nije dovoljno, da bi vam neko bio bivši, obično treba da raskinete.
A za to je, poželjno mada ne i obavezno, imati razlog.
A on je poput zaostalog ispita.
Uvek tu.
DakleM, vi žonglirate kuglama od stakla, (krhka osećanja), kamena (srpski inat - pokazaću mu da me baš briga) i plastičnog eksploziva (žuč), pa ko prvi izvadi upaljač.

To obično izgleda ovako -

- E, de si. Jbt, baš se dugo nismo videli. Kako su tvoji? Kako ti je seka?
-Opet okinula godinu.
-Au, bedak, ne laži. Šta je pala?
-Anatomiju. Znaš, pričala sam ti, onaj profesor što traži od trtične kosti do...
-Ahaaa, sećam se...Nego, gde ćemo?
-Pa ono, možemo u bioskop.
-A ne ide mi se nešto. Oćemo na kafu?
-A jbt, tebi se nikad ne ide.
-E, uvek, ali UVEK, moraš da dramiš. Šta fali kafi?
-Kao prvo, ne pijem kafu. Kao drugo...
-Otkad ti ne piješ kafu?
-Oduvek. Kao drugo...
-Ma nemoj, a kako ja to ne znam?
-Zato što me nikad ne slušaš!
-Ja tebe ne slušam?! Ja TEBE? A kad ti Fića i Šomi dođu na utakmicu pa me ni ne poljubiš celo veče...
-Ma neeeeeeemoj! A tebi Ceca i Gaga, pa me ignorišeš ko da sam debil!
-Pa kad i jesi debil!

Oni barem imaju kacige.


Aaaa uvek možete i da se kresnete.
Ili da se pomirite.
Ili da se poubijate.
Vidite, mnogo opcija.

Šalu na stranu, verovali i ne...iz ličnog iskustva, moguće je.
Imajte na umu, ako ta prijateljstva uspeju (a videli ste šta sve treba preći), ona su neka od naiskrenijih i najjačih muško - ženskih prijateljstava koja postoje.
Vredno je toga.

Ali ništa nije vredno vaših nerava. Bivših će uvek biti. Njih neće.
Pa ako niste preboleli.
Desni klik - ignore. Figurativno, naravno.
Sačuvajmo ono malo života što nam je pored fejsa ostalo.
Trebaće nam za Twitter.
(ili Vukajliju, Youtube i Google plus)
I one xxx sajtove.
Ili beše www.
He - he.

E, sad, ostatak dobijate sutra.
Imam odličan razlog.
Gladna sam.
U frižideru je pečenje.
Niko ne šiti frižider.
Savršeni zločin.

Da, upravo ste mi sve oprostili.


Hvala vam na čitanju, molim vas, prti pliiiiz, recite dal vam se svidža i ako ne zašto.
Asta manjana.










2 коментара:

Ivan Draco је рекао...

Totalni svidj :D
Posebno moram da pohvalim izvanredan izbor slika za ovaj tekst xD

Dementhia је рекао...

Slatko me je nasmejalo! :) Follow-ujem!