Blog za preživljavanje života

...

понедељак, 24. октобар 2011.

Seks - Poze i pozeri

Upoznajte naše pretke.


A, daj ljubavi, nisam mislila na tu bananu.

Njihov život je bio prilično jednostavan. Ljuljali su se po drveću, jeli sa istog, na njemu spavali. 

Nisu brinuli o kvadraturi, kreditima, krečenju a, vala, ni o kresanju. 

Fun fact - Od svih živih bića, jedino majmuni, delfini i ljudi upražnjavaju seks iz zadovoljstva. Plus prirodni nagon. Milina.

Dakle, sve što je trebalo da urade jeste da pronađu mesto za spavanje, nešto za klopu i nekog za seks.
Znate...kao u srednjoj.

Može se reći da su naši preci bili veoma srećni.

Pa...šta se desilo?

Evoluirali su.




IZ OVOGA




PREKO OVOGA





U OVO



Negde između silaženja sa drveta i instaliranja Windowsa, čovek je izmislio pismo, brak i religiju.
Pre toga pravilo je glasilo ovako -
Uzmeš toljagu, tresneš ženku po glavi i odvučeš je u pećinu.

Onda je izašao mali update.
-Tvoja toljaga može da ulazi u samo jednu pećinu.

Zauvek.

-Ali, ali, ali, ja volim moju toljagu.

-Ne.

-A volim i pećine. Ima ih toliko mnogo...To je istraživanje!

-Ne.

-Misli na nauku!

-Ne.

-E baš me briga. Šta može da mi se desi?

-Oh, pa ništa posebno...Samo ćeš...GORETI U PAKLU!

Čekam te.

Seks je, odjednom, postao nešto zlo, prljavo i zabranjeno.
Toliko zabranjeno, zapravo, da ste ga mogli imati samo u misionarskoj.
I to određenim satima,
i to ako žena nije dobila
i to ako nije post.
ili praznik.
ili Sreda.
Petak.
Nedelja.
crveno slovo.
Ili sledeći post.

Još jedan funfact (večeras sam u elementu)

Da li znate šta znači reč FUCK?

Neeee, znam da to znate, ali šta stvarno znači.

Prema legendi, kada je u engleskoj zavladala epidemija kuge, mnogi su umrli.
Hrane nije bilo nigde. Ljudi su jedva preživljavali.
Poslednje što im je trebalo bilo je još gladnih usta.
Tada je jedini način da imate seks bio da želite dete.
A jedini način da dobijete dete bio je da tražite dozvolu.
Od koga? Od kralja.

Dame i gospodo - Fornication Under Consent of the King.
                                      Bludničenje uz pristanak kralja.

F.U.C.K.


Ok, Nina, sve je to lepo, ali...pominjala si neke poze.

LAŽE VEŠTICA! SPALITE JE!

Polako, pooooolako. Stigli smo. Samo da platim parking.

Kada pomenemo poze, prvo što većini padne na pamet je Kama Sutra.
A ja vam na to kažem MALO SUTRA

Ljudi, verujte mi, ne treba vam to!
Osim, naravno, ako niste trenirali gimnastiku od sedme godine.

A jogu u slobodno vreme.


Trenutno na kompu imam 3 verzije Kama Sutre + knjigu sa 101-om pozom u seksu.
Plus neke tupave varijacije na isto.

Šta sam novo naučila iz toga?

1. Indijci nemaju kosti. Ili mozak.

Zašto, zaboga? Zaaašto?

Kada pređete uvrnute delove, tipa - njegove noge u njenom levom uvetu, njen lakat u njegovoj bulji itd, shvatićete nešto veoma bitno. Seks u ovako suludim pozama traje oko 10 sekundi. Oporavak u urgentnom, mnogo duže.

2. Indijski nazivi su novo sredstvo kontracepcije.
Imena skoro svih poza, zvuče, otprilike, ovako -

Let dva ždrala iznad jezera.
Ples nervoznog zmaja pod dugom.
Spajanje kosmičkih veverica.

Trk pijanog leoparda niz pokretne stepenice. <-copyright by Vuća

Ako i preživite ove, nesrećne, pokušaje poezije, doćićete do strahovitog saznanja.

Ne postoji 101-na poza u seksu.
Sve se svodi na osnovnih 6.


1. Misionarsku
2. Ona na njemu
3. Dogi.
4. Bočnu.
5. Stojeći
6. 69

Sve, ali SVE, ostalo je samo obrtanje ovih.

-Obrnuta misionarska, iliti, ona je na stomaku, on na njoj.
-Ona na njemu ali okrenuta leđima
-Noge raširene malo, srednje, nimalo
-Isto to, samo analno (pa ko voli, nek izvoli)

I tako u nedogled.

Kao i u životu, nema lakih rešenja.
Ima vežbe.
Ima poverenja.
Ima razgovora i isprobavanja.
Ima vremena.

A što je najvažnije, ima smeha i dobre zabave.
I zato, sledeći put kada vam neki šaban bude "citirao Kama sutru" i svoje herojske podvige...
recite mu da ne čita slikovnice i baci cuclu. Prošlo je oko 1900 godina.

Krajnje je vreme



I taaaako. Nadam se da vam se svidelo. Tema je ogromna i savršena za sprdnju, ali, tek sam počela.
Ovo je bio uvod, koji služi da vam pokaže, da da, u Dnevnom slomu možete naučiti nešto korisno, ali, ovo je pre svega, humor blog. Tu je da vas nasmeje i razonodi. Ne tvrdim da neće biti "korisnijih" postova, ali čvrsto obećavam da neću prestati da zajebavam...pa, sve.
Recite mi kako vam se sviđa, recite ako sam nešto propustila, gađajte me paradajzom. I tak.

I da, ako vam se svidelo, šerujte, tvitujte ili šta god vas pali.

U sledećem postu - Detaljno o selsualnim pozama, na muški i ženski način. Pa - pa.

P.S. Ko hoće, neka ispod u komentarima ili na fejsu, glasa na koliko dana hoće da Dnevni slom izlazi.

P.P.S. Imajte u vidu da ja volim svoj život i želim da ga, povremeno, živim. Hvala ;)))


3 коментара:

Anastasija је рекао...

Fornication Under Consent of the King. mi je najveci hit!:)

Ivan Eider је рекао...

Me gusta :}
A sto se tice frekventnosti, mozes 1 nedeljno :P Ili vise ako te ne mrzi ^^ (mozda ako su deo neke celine itd)

Fabrizia Spinelli је рекао...

funny post, I like you style!I can't stop laughing since I saw the pics of Bush!
Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

Cosa mi metto???