Blog za preživljavanje života

...

уторак, 30. октобар 2012.

Sendi i grad

Njujork, nekoliko dana ranije...



- Odjebi, ti prokleti sebični gade! Mrzim te! - vrištala je glupa brineta u svoj "pametan" telefon.

Prokleti sebični gad se promeškoljio na stolici i otpio dug gutljaj kafe. Spustio je slušalice na gomilu nabacanih šarenih papira i ugasio Skajp.
Stvarno je trebalo da legne ranije sinoć. Istegao je ukočeni vrat i pokušao da zaboravi sve reči koje mu je kučka izvrištala u telefon. Gadna veza. Gadniji raskid.
Pretpostavljao je su trenutne šanse da mu "Somebody he used to know" vrati CD-ove sada jednake nuli.



Kinuo je. Bio je prehlađen kao govno. I podjednako koristan.
Bilo je vreme da osveži svoj ljubavni život. Da ne pominjemo službeni mejl.

Suvonjavi meteorolog, visokog čela i običnog, usukanog lica je nehajno lupio F5 na masnoj tastaturi i glasno šmrknuo. Jedna primljena.
Bio je to onaj blesavi Redli koji je prošle godine pukao celu platu na Nikse.

- Hey, buddy. Imaš neku ideju kako da nazovemo ovo sranje koje nam dolazi u posetu? Mislio sam Konstans, ali bojim se da me žena ne razapne. Ipak, stara dobra Koni joj je keva i sve to... A i sećaš se šta je đubrad novinarska napravila od onog Konija 2000. Mi ovde smo svoje uradili sa onom Maksovom bivšom, Katrinom. Sad je red na vaš office. Tako da, ako ti padne na pamet... 
Would appreciate it. Bye, R.

Prokleti sebični gad je počešao koleno i prošao nervoznim prstima kroz kosu. Smešio se.
Jednom rukom je džarao po listovima isprintane hartije, na kojima su oko karte Njujorka roze, plava, i zelena boja pravile flourescenttnu žurku, a drugom...
Njom je, sa sve Caps Lockom, lagano otkucao
- Sendi.
Kučki će se ovo sigurno svideti. Ponovo je šmrknuo. Poruka je bila poslata.


------ Negde iznad Njujorka -----

O. Moj. Bože! Videću Brodvej!

Približavam se, približavam...
U redu, prestani da gledaš one latino ciklone u teretani, biće za to vremena. Moraš da se uozbiljiš!
Više nisi mala oluja, a završila si i školu za tornada.

Sada si uragan, ej URAGAN.
Bićeš zvezda!

Jebi se, Katrina! Ti si tako 2005!


Dakle. Treba ti plan!

Da vidimo.

Ona drolja Katrina je bila mnogo bolje građena.

Mene, majku mu, sve žulja, a treba da idem na Menhetn.
Dobro, šta sad.

Da pogledam to do list na mom jaPadam - u.

New York - Things to do


1. Srušiti kuću onom imbecilnom meteorologu. Sendi tako nije JA! Više sam Šarlota. Ili beše Keri? Svejedno, nikako Sendi! 

Da li vam ovo liči na jbeni uragan?!

2. Projahati Central Parkom. Samo ne smem da zaboravim da ponesem konja i kočije.

3. Obići Empajer Stejt Bilding. Nikako zaobići. To da zapišem.

4. Svratiti do Nju Jork Tajmsa na ekskluzivni intervju i foto - editorijal. Za potomstvo.

Aj još jednu, ovaj gliser mi upao u kadar!



5. Fotkati jednu dobru sliku za tajmlajn, ispred Kipa slobode.

6. Naštelovati net da mogu da pratim live stream svog velikog nastupa.

7. Lajkovati stranice fan klubova: "Love Sandy Serbia", "Go, Sandy go, SRBIJA" i "Sandy 1389"

8. Prošetati do Vol Strita da im ja pokažem šta je krah berze.

9. Smućkati jedan Kosmopolitan - čitaj - politi karipsku vodu niz Petu Aveniju!

10. Kupiti luksuznu vilu u El Eju i čekati da snime film po meni.

E, Tića još malo da se nabilduje i isti ja!

I, napokon. Sesti i izbrojati sve parice koje sam dobila od reklama, live streamova i povećane gledanosti.

Taman ću skupiti za jedan fin putić do Indije. Oduvek sam htela da upoznam Monsun!


Prokleta sebična gadura.


0 коментара: