Blog za preživljavanje života

...

недеља, 30. октобар 2011.

Najopasniji ubica - na svetu!


Otkriven je najopasniji ubica na svetu!
Znate li, ko je on?



NIJE ON



NI ON


DEFINITIVNO, NIJE ON


DOĐAVOLA

Ovaj ubica je ogroman. Svuda je. Ima najneverovatnije saveznike. I, što je najluđe...

SVI STE GA VIDELI!

A i on je video vas.

Da, jeste!
Zna šta jedete, gde idete...šta radite!
Pa, ko je on?

To je....to je....tooooo je.

Say hello to my little friend!


Iju! Kako se usuđuješ?
Mi volimo Google! I Google voli nas! Google je naš prijatelj! KUČKO!

Da, naravno da jeste!
Budimo iskreni, da nema Googla, pola nas ne bi znalo da se Mirka Vasiljević porodila!
A šta bi ONDA, bilo sa nama?!

Elem, Google, jeste ubica i odgovorno tvrdim da, svi mi, imamo pravo da ga tužimo!

Kako, zašto? Dokaži! KUČKO!

Aj, aj, aj, Marija, evo, stiže objašnjenje!
A dokaz ste vi.

...ili vam se ovo NIJE desilo.

_____________________________________ZAMISLITE OVO______________________________


Lalalaaa


Upravo ste ustali, posle burne, zabavom ispunjene noći.
Skuvali ste kafu, privukli stolicu i seli za pretrpani sto.
Ispunjeni ste nekom blentavom srećom.
Glava vas malo boli, ali kako i ne bi?
Sinoć vam je bilo sjajno.
Evo, čak i slike na Fejsu svedoče o tome!
O moj, Bože, ko je ovo slikao???
Šta, za ime sveta, ja to radim?!
I sa kim?!
Ok, remove tag...delete from friends...block.
Odlično.
Malo mi lupa srce. Mora da je od šoka.
Ili od one vodke sinoć.
Nešto mi se suše usta.
I vrat me boli.
I grlo.
Možda je od pevanja.
Mada, vlada onaj virus.
Daj da to proverim na Guglu.

Kako beše glavobolja, a da, headache...pain...

Ma najverovatnije je grip. Ali nemam temperaturu...Da vidimo.

Search results: 578414415896521543.1

Da kliknemooo...ovo.

Dakle.

Bol u jednom predelu glave.
-Imam.
Širi se neznatno u blagim, koncentričnim krugovima.
-Širi se.
Vid je počeo da vam slabi.
-Jes vala, sve mi se muti.
Imate problem da fiksirate pogled.
-Da, evo, sve trepćem.
Česte nesanice.
-Jao i to!
Vaša dijagnoza je...

JAO, BLAGI BOŽE, IMAM TUMOR!

Smiri se...smiri se...Klikni nešto drugo!
Aj, boli me cela glava a ne...
Klik.

Galopirajući tumor.

Nešto drugo! Klik.

Imate šlog.

Šta?!

Do ovog trenutka vi više i ne znate šta vas boli. Ništa više nije sigurno.
Osim jednog. Umrećete užasnom, sporom, smrću.
Ne, Google! Umukni!
Samo mi srce preskače. I malo sam žedna.
Hajde, glupi Google.
Reci...mi...da...imam...grip!

Klik.

Infarkt.

Klik.

Upala debelog creva.

Klik.

Infarkt debelog creva.

Maaa daj!

Klik, klik, klik.

Strabizam.

Hemoroidi.

Ebola.

O, zaboga!

Posle manje od pet minuta i oko sto sindroma, od kojih imate 99...Ne, stani...trza mi se mali prst.
Ok, od kojih imate svih sto, zaključak je sledeći:

Žedni ste, boli vas glava i lupa vam srce...jer:

Imate policistični tumor, levog kapka, propraćen kardio - glukoznom anemijom, glavnog zaliska, leve pretkomore, sa blagim primesama groznice doline Rifta.

A imate i grip.



Vidite. Viiiiiiiidite. Lepo sam vam rekla.



I tako. Raskrinkali smo masovnog ubicu, svakog, sajber hipohondora! Da li sam ja jedina kojoj se ovo dešava? Šta vi mislite o svemu ovome? Vaše mišljenje je veri, veri, velkam!

E da, ispod posta sa donje, leve strane je jedno plavo dugme. Pritisnite ga i vidite šta će da se desi.
Mali hint - Mene će mnogo usrećiti.

Hvala vam na pažnji, recite [ta mislite i vidimo se u sredu!:D




0 коментара: